Gdzie mogę kupić halogen r7s?

Hejka naklejka ludziska :) od razu powiem wam tutaj albo raczej napisze wam, że nie znam się na tym o co pytam kompletnie no, ale robimy remont łazieneczki w naszym mieszkanku no i wiecie i mam nadzieję, że rozumiecie po prostu marzy nam się już od dobrych kilku lat oświetlenie podłogowe w łazience pod wanna na pewno no i jeszcze ewentualnie gdzieś indziej bo tak jakoś się jeszcze nie zdecydowaliśmy to znaczy nie podjęliśmy, że tak powiem jeszcze ostatecznej decyzji w tejże sprawie także tak, mamy tez ogrzewanie podłogowe już w tej nowej łazieneczce zaplanowane i wogule więc może powiecie mi czy to sie nie wyklucza czyli czy to sobie nawzajem nie przeszkadza sama nie wiem doradźcie mi coś jeśli się znacie no i ten halogen, który zawarłam w tytule to taki, który polecił nam nasz Pan złota rączka, że tak powiem, a więc może ktoś z was ma również z nim jakieś doświadczenie?
balińska

Cześć kochana, ja nie mam zbytnio pojęcia aczkolwiek bardzo bym się chciała podpiąć pod twoje pytanie gdyż sama się zastanawiam już jakiś czas właśnie nad tym oświetleniem takim pod wannowym halogenowym i tez co nie co o tej żąróweczce słyszałam, ale jak masz coś przeciwko temu, to mów śmiało nie będę wam spamić tutaj nie potrzebnie.
putinka

Nie mam zupełnie nic przeciwko, po to moim zdaniem jest, to forum żebyśmy mogli nawzajem wymieniać się wiedzą i razem z niej korzystać także spokojnie :)
balińska

Super moja droga chętnie akurat z tej wiedzy skorzystam.
putinka